Jak na sexistickou reklamu : manuál pro posuzování sexistické reklamy /

Cílem manuálu je zvýšit povědomí o formách sexistické reklamy, zároveň obsahuje i praktická doporučení, jak se při tvorbě reklamy vyhnout genderovým stereotypům. Kromě teoretických statí přináší posudky vybraných reklam a příklady dobré praxe.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Další autoři: Havelková, Barbara, 1980-, Baslarová, Iva, Jahodová, Dita
Médium: E-kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Praha : Nesehnutí ; Otevřená společnost, 2013
On-line přístup:Odkaz na plný text
pdf
Obálka
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01254nam a2200229 a 4500
001 4042709
003 CZ-PrMKP
005 20140501000000.0
008 171201s2013 xr cze
020 |a 978-80-87110-26-3 
040 |a ABG001  |b cze 
245 0 0 |a Jak na sexistickou reklamu :  |b manuál pro posuzování sexistické reklamy /  |c [autor textu Barbara Havelková] ...et al. ; [editorky Iva Baslarová], [Dita Jahodová] 
260 |a Praha :   |b Nesehnutí ;   |b Otevřená společnost,  |c 2013 
300 |a 55, viii s. :   |b 28 obr. 
520 2 |a Cílem manuálu je zvýšit povědomí o formách sexistické reklamy, zároveň obsahuje i praktická doporučení, jak se při tvorbě reklamy vyhnout genderovým stereotypům. Kromě teoretických statí přináší posudky vybraných reklam a příklady dobré praxe. 
700 1 |a Havelková, Barbara,  |d 1980-  |7 mzk2007401326  |4 aut 
700 1 |a Baslarová, Iva  |7 ola2013751293  |4 edt 
700 1 |a Jahodová, Dita  |7 jo2013741813  |4 edt 
856 4 1 |u http://search.mlp.cz/searchMKP.jsp?action=sTitul&key=4042709  |y Odkaz na plný text 
856 4 1 |q pdf  |u https://web2.mlp.cz/koweb/00/04/04/27/09/jak_na_sexistickou_reklamu.pdf  |y Plný text 
856 4 1 |u https://web2.mlp.cz/koweb/00/04/04/27/09.jpg  |y Obálka 
910 |a ABG001